Nitro ID FC KTP:n pääyhteistyökumppaniksi – brändityön tulokset jo näkyvissä

By 01/04/20152015

Uutista muokattu klo 19:00:

Aprillipäivä alkaa kääntyä iltaan, kiitos kaikille hilpeästä meiningistä. Nitro ID:n pääyhteistyökumppanuus raitapaitojen kanssa on totisinta totta, mutta brändityö vasta alkaa ja sen päätelmien kanssa tullaan kevät-kesän aikana esille. Rakkaudesta lajiin, ilon kautta: vihreävalkoraitaiset KTP ja Nitro ID kiittää ja kumartaa jatkaen kohti yhteisiä palloiluja!

————————————————————————————————————————

 

Brändi- ja mainostoimisto Nitro ID on solminut strategisen pääyhteistyökumppanuussopimuksen FC KTP:n kanssa. ”Olemme tästä kolmivuotisesta kumppanuudesta erittäin iloisia”, FC KTP:n toimitusjohtaja Riku Tapio toteaa.

 

Brändityön hedelmät alkavat näkyä joukkueen ilmeessä tästä päivästä alkaen. ”Valitsimme FC KTP:lle uudeksi brändiväriksi oranssin”, Nitro ID:n toimitusjohtaja Ari Utriainen kertoo. ”Oranssi on dynaaminen, energinen ja vahvan uudistuksen väri. Liigaan nouseminen on askel, joka vaatii brändiltä tuekseen rohkeutta ja vahvaa erottuvuutta.” Samassa yhteydessä käyttöön palautetaan kotkanpoikamaskotti. ”Tämä leikkisä ja sympaattinen maskotti on faneille ja yleisölle vahva yhdistävä tekijä”, Riku Tapio toteaa.

 

Yhteistyön kruunaa Nitro ID:n toimitusjohtaja Ari Utriaisen liittyminen FC KTP:n valmennustiimiin.

”Kun olen osa valmennustiimiä, saan syvemmän käsityksen lajista ja pystyn jalkauttamaan brändityön kirjaimellisesti ruohonjuuritasolle. Lajissa olen vielä untuvikko, mutta kuulemma tässäkin on maalivahti ja paitsiosääntö käytössä, joten eiköhän se tästä”, Utriainen täsmentää.

 

”Paras markkinointi syntyy rakkaudesta lajiin. Tällä asenteella ja ilon kautta haluamme rakentaa brändiä, joka koskettaa ja yhdistää kotkalaiset ylpeästi oman joukkueen riveihin”, toimitusjohtajat summaavat.

 

Lisätietoja

FC KTP:n toimitusjohtaja Riku Tapio, 050 340 5550, riku.tapio@fcktp.fi

Nitro ID:n toimitusjohtaja Ari Utriainen, 044 010 6889, ari.utriainen@nitroid.fi