FC KTP mukaan Roosa nauha -keräykseen poikakalenterin avulla

By 27/11/20152015

Kotkalainen FC KTP, kauppakeskus Pasaati ja mainostoimisto Nitro ID osallistuvat Roosa nauha -keräykseen hyväntekeväisyyskalenterin avulla. KTP:n edustusjoukkueen pelaajat riisuutuivat varsin vähäpukeisiksi, ja kuvauksien sadosta on suunniteltu poikakalenteri vuodelle 2016. Yhteistyökumppaneiden panoksen ansiosta koko kalenterin myyntihinta pystytään ohjaamaan Roosa nauha -keräykseen.

Roosa nauha -keräys auttaa rintasyöpään sairastuneita ja heidän läheisiään, sekä lisää tietoisuutta rintasyövän ehkäisyn mahdollisuuksista. Keräyksen tuottamilla lahjoitusvaroilla tuetaan kotimaista rintasyöpätutkimusta sekä sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontaa. Tavoitteena on, että yhä useampi rintasyöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa, ja että jokainen rintasyöpään sairastunut saa tarvittavan tuen sairauden eri vaiheissa.

”Tärkeän asian vuoksihan riisuutuu mielellään. Tämä on meidän tapamme olla mukana hienossa kampanjassa”, kommentoi projektia joukkueen kapteeni Valeri Minkenen. ”Kauppakeskuksemme viettää ensi vuonna 10-vuotisjuhlia, joten tärkeän asian vuoksi kalenterin muodossa mukaan lähteminen oli meille luonteva tapa”, Pasaatin kauppakeskuspäällikkö Sari Puhilas toteaa. ”Oman luovan panoksemme antaminen kaikille tärkeän asian puolesta oli meille itsestään selvää. Naisten terveys yhdistettynä miehiseen silmänruokaan on hieno yhdistelmä!”, Nitro ID:n tiimivastaava Maria Huttunen toteaa.

Kalenterin hinta on 15 euroa ja se ohjataan kokonaan Roosa nauha -keräykseen. Kalenteri tulee myyntiin lauantaina 28.11. Kalenteria myydään Kotkassa Kauppakeskus Pasaatin Suomalaisessa Kirjakaupassa. Kalenteria myydään myös Pasaatin joulun avauksessa 28.11. FC KTP:n myyntipisteellä. Kalentereja voi tilata postitse lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto@fcktp.fi otsikolla ”Hyväntekeväisyyskalenteri 2016”. Myös mahdollisia muita myyntipisteitä etsitään edelleen. Kalenterin vaatteet ja asusteet ovat Kauppakeskus Pasaatista, kalenterin on suunnitellut ja toteuttanut mainostoimisto Nitro ID ja valokuvat on kuvannut Pekka Vainio. Kalenterit on painanut Grano.